Przejdź do treści
- Definicje:
- Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Towar – rzecz materialna możliwa do kupienia w Sklepie Internetowym lulala.pl po cenach zaprezentowanych na tej stronie lulala.pl (w zależności od wybranej opcji).
- Dzień roboczy – każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Formularz zamówienia – formularz służący do złożenia Zamówienia.
- Formularz rejestracyjny – formularz służący do rejestracji na stronie lulala.pl.
- Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną – która dokonuje Zamówienia.
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740.).
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Podmiot trzeci – osoba fizyczna, osoba prawna, a także jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która nie jest Usługodawcą ani Klientem.
- Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość i świadczenia usług drogą elektroniczną.
- Sklep Internetowy lulala.pl (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem lulala.pl za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.
- Strona – Usługodawca i Klient.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, dotycząca Towarów, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość poprzez stronę internetową Sklepu.
- Usługa (Usługi) – usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie oraz za pośrednictwem Sklepu internetowego lulala.pl i dostępnego pod adresem https://lulala.pl/index.php/shop/
- Usługodawca – Marta Dawicka działająca pod firmą LULALA Marta Dawicka z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Obrońców Westerplatte 20A/1, 80-317 Gdańsk, posiadającą numer NIP 7781334299.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego lulala.pl określające rodzaj i liczbę wybranych Towarów.
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania przez Usługodawcę sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego lulala.pl, dostępnego pod adresem lulala.pl oraz z oferowanych za jego pośrednictwem Usług.
- W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740.).
- Sklep Internetowy lulala.pl prowadzony jest przez Martę Dawicką działającą pod firmą LULALA Marta Dawicka z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Obrońców Westerplatte 20A/1, 80-317 Gdańsk, posiadającą numer NIP 7781334299.
- Regulamin nie znajduje zastosowania w stosunku do świadczenia poszczególnych usług na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego lulala.pl przez Podmioty trzecie, które ponoszą w tym zakresie pełną i wyłączną odpowiedzialność, chyba że dokonano odmiennego zastrzeżenia w treści regulaminów szczegółowych takich usług.
- Klient jest bezwzględnie zobowiązany do przestrzegania postanowień Regulaminu.
- Usługodawca ma prawo powierzyć bieżącą obsługę Sklepu Internetowego lulala.pl, w tym Usług świadczonych przez Usługodawcę, Podmiotowi trzeciemu (podwykonawcy) bez informowania o tym Klientów.
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego lulala.pl możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
- przeglądarka internetowa obsługująca technologie HTML5, CSS3, ECMAScript 2017, połączenia Hypertext Transfer Protocol Secure (HTTPS), oraz wyświetlająca obrazy JPG, PNG oraz SVG
- urządzenie o rozdzielczości ekranu nie mniejszej niż 360×640 pikseli
- Prawa własności intelektualnej do treści udostępnianych w ramach Usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu Internetowego lulala.pl, w szczególności prawa autorskie, nazwa i logotyp, wchodzące w jego skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej, przysługują Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy.
- Informacje o Towarach podane w Sklepie Internetowym lulala.pl, w szczególności ich rodzaje oraz ceny, nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do rozpoczęcia rokowań w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Informacja o cenie Towaru podawana na stronie lulala.pl ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt IV 4 Regulaminu. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym lulala.pl, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych rodzajów Towarów. W przypadku podania na stronie Sklepu błędnej ceny Klient zostanie o tym poinformowany przed otrzymaniem powyższej wiadomości e-mail.
- Zakres, warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego lulala.pl
- W ramach serwisu lulala.pl Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usługi w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, której integralną częścią jest niniejszy Regulamin, zostaje zawarta z chwilą skutecznego wypełnienia i zaakceptowania przez Klienta Formularza zamówienia. Umowa zawierana jest na czas nieoznaczony.
- Korzystanie z niektórych Usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego lulala.pl może być odpłatne. Informacje w zakresie odpłatności za korzystanie z ww. usług zamieszczone zostaną w taki sposób, aby Klient mógł się z nimi zapoznać przed ewentualnym skorzystaniem z ww. Usług.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania technicznego sposobu realizacji Usługi, stosownie do zakresu i warunków wynikających z posiadanych uprawnień, a także odpowiednio do posiadanych możliwości technicznych, bez pogarszania jej jakości, a także bez wpływu na zakres praw i obowiązków Stron.
- Usługodawca nie jest dostawcą usługi dostępu do sieci Internet ani dostawcą innych publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, za pomocą którego możliwe jest dokonanie Zamówienia lub skorzystanie z Usługi.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie Internetowym lulala.pl niezamówionej informacji handlowej; podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta,
- korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami,
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa,
- korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Usługodawcy, z poszanowaniem ich dóbr osobistych (w tym prawa do prywatności) i wszelkich przysługujących im praw,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego lulala.pl jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. Wykorzystywanie treści w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej zgody udzielonej przez uprawnioną osobę.
- Klient jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Usługodawcę o każdym przypadku naruszenia jego praw, jak również o jakimkolwiek przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym Regulaminie.
- Zawarcie umowy sprzedaży Towarów poprzez Sklep Internetowy lulala.pl
- Klient może kupić, (tj. zawrzeć Umowę sprzedaży na odległość) za pośrednictwem Sklepu Internetowego lulala.pl wybrane przez siebie Towary. Umowa sprzedaży Towarów zostanie zawarta wraz z otrzymaniem przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt IV 4 Regulaminu.
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży Towaru na odległość poprzez Sklep Internetowy lulala.pl należy wejść na stronę internetową lulala.pl, a następnie dokonać wyboru Towaru dostępnego w Sklepie Internetowym lulala.pl i złożyć Zamówienie podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty lub informacje (Formularz zamówienia).
- Złożenie skutecznego Zamówienia oraz zawarcie Umowy sprzedaży możliwe są wyłącznie po akceptacji niniejszego Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Klient – w przypadku podania adresu e-mail – otrzymuje wiadomości e-mail, a w szczególności: e-mail o tytule “lulala.pl Otrzymaliśmy twoje zamówienie!” potwierdzające wszystkie istotne elementy Zamówienia. W przypadku, gdy z powodu wyczerpania Towarów realizacja Zamówienia nie będzie możliwa, Zamówienie będzie anulowane, a Klient otrzyma stosowną informację.
- Klientowi przysługuje prawo do rezygnacji z realizacji Zamówienia przed dniem otrzymania wiadomości e-mail, o której mowa w pkt IV 4 powyżej. W powyższym terminie Klient jest uprawniony do anulowania Zamówienia i/lub złożenia nowego. W tym celu należy skontaktować się z Usługodawcą. Usługodawca zapewnia Klientowi prawo wglądu lub uzyskania informacji w zakresie treści Zamówienia.
- Ceny Towarów, w polskojęzycznej wersji strony podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, etc. W angielskojęzycznej wersji strony ceny Towarów podawane są w euro i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Opłata za Towar następuje za pośrednictwem platformy PayPal.
- Zamówienie zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży.
- Informacja o dostępności Towaru jest zapewniana każdorazowo przy danym rodzaju Towaru na stronie Sklepu Internetowego lulala.pl.
- W celu realizacji Zamówienia, Klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych umożliwiających ich realizację, tj. imienia i nazwiska, adresu e-mail, adresu (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numeru telefonu kontaktowego lub innych danych wskazanych przez Usługodawcę za pośrednictwem strony internetowej Sklepu (Formularza zamówienia).
- Rejestracja
- Każdy Klient zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
- Klienci dokonujący zakupu Towarów za pośrednictwem strony internetowej lulala.pl potwierdzają zapoznanie się z niniejszym Regulaminem w Formularzu zamówienia.
- Do zawarcia umowy sprzedaży Towaru poprzez Sklep Internetowy lulala.pl Rejestracja na stronie lulala.pl nie jest obowiązkowa, a zakupu Towaru można dokonać bez zakładania konta w serwisie.
- Rejestracja na stronie lulala.pl następuje przez prawidłowe i zgodne z rzeczywistością wypełnienie Formularza zamówienia podczas składania Zamówienia lub Formularza rejestracyjnego. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z wprowadzenia nieprawdziwych danych.
- W przypadku wykorzystywania podczas Rejestracji oraz w celu dokonania jakichkolwiek innych czynności opisanych w Regulaminie komputerów publicznych, takich jak komputery w kawiarenkach internetowych, uczelniach, biurach lub bibliotekach, Klient powinien wylogować się po każdej sesji, w celu uniemożliwienia innym osobom dostępu do jego prywatnych informacji i danych osobowych, a w szczególności uniemożliwienia dokonywania zmian w Formularzu zamówienia.
- Konsumenci
- W sprawach związanych z zakupem na odległość Towarów Konsumenci mogą się kontaktować z Usługodawcą bezpośrednio pod adresem e-mail admin@lulala.pl.
- Klient, będący jednocześnie Konsumentem, może odstąpić od Umowy sprzedaży Towaru zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 (słownie: czternastu) dni.
- Wskazany w pkt VI 2 powyżej termin 14-dniowy liczony jest od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.
- Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży Towaru został umieszczony na stronie internetowej https://lulala.pl/index.php/wysylka/
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towaru zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą.
- Usługodawca niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu Konsumenta od Umowy sprzedaży zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
- Usługodawca dokonuje zwrotu płatności za pomocą przelewu bankowego, na rachunek bankowy Konsumenta z którego nastąpiła zapłata ceny za zakupiony Towar, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Usługodawca zobowiązany jest dostarczyć Konsumentowi Towar pozbawiony wad.
- Wszelkie reklamacje Klienci, w tym Konsumenci składają elektronicznie na adres: admi@lulala.pl w terminie 14 dni od dnia dowiedzenia się o zaistniałych nieprawidłowościach związanych z Zamówieniem.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona oraz zostanie na nią udzielona odpowiedź Konsumentowi najpóźniej w ciągu 30 dni od dnia jej otrzymania przez Usługodawcę.
- Reklamację złożoną po upływie terminu określonego w punkcie 11 powyżej, pozostawia się bez rozpoznania, o czym Usługodawca niezwłocznie powiadamia Konsumenta.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych form rozstrzygania sporów i reklamacji, o których szczegółowe informacje znajdują się pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
- Pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsług dla Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287).
- Reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu
- Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu Internetowego lulala.pl w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w stosownym terminie nieprawidłowości jakie zostały w odpowiedni sposób zgłoszone przez Klientów.
- Uprawnienie w zakresie złożenia reklamacji, o którym mowa w treści niniejszego rozdziału przysługuje Klientowi tylko i wyłącznie w zakresie funkcjonowania Sklepu Internetowego lulala.pl za co wyłączną odpowiedzialność ponosi Usługodawca.
- Klient ma prawo powiadomić Usługodawcę o wszelkich nieprawidłowościach, usterkach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu oraz o niewłaściwej jego zdaniem jakości usług Sklepu – ujawnionych trakcie korzystania ze Sklepu Internetowego lulala.pl.
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie jednego (1) miesiąca kalendarzowego licząc od dnia, w którym doszło do nieprawidłowości w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego lulala.pl. Reklamację złożoną po upływie terminu określonego w zdaniu pierwszym, pozostawia się bez rozpoznania, o czym Usługodawca niezwłocznie powiadamia Klienta.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty skutecznego złożenia.
- Za datę złożenia reklamacji uznaje się datę wpływu reklamacji do Usługodawcy.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje dane kontaktowe, w tym adres do korespondencji oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- Odpowiedzialność
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące w sprzęcie komputerowym, urządzeniu końcowym, systemie teleinformatycznym oraz infrastrukturze telekomunikacyjnej, z których korzysta Klient, a które uniemożliwiają Klientowi poprawne korzystanie ze Sklepu Internetowego lulala.pl i oferowanych za jego pośrednictwem usług.
- Klient ponosi odpowiedzialność za działania lub zaniechania Podmiotu trzeciego, któremu umożliwia korzystanie z Usługi, tak jak za działania lub zaniechania własne.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- utratę przez Klienta danych spowodowaną awarią sprzętu, systemu lub też innymi okolicznościami z przyczyn nieleżących po stronie Usługodawcy,
- skutki korzystania ze Sklepu Internetowego lulala.pl przez Klienta w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, postanowieniami Regulaminu lub przyjętymi w tym zakresie zwyczajami,
- szybkość przesyłu danych i związane z tym ograniczenia, stanowiące skutek zaistnienia okoliczności m.in. o charakterze technicznym i technologicznym oraz infrastrukturalnym,
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność Sklepu Internetowego lulala.pl z powodu skutków działania siły wyższej, a także działań lub zaniechań Klienta oraz Podmiotów trzecich, za których działania lub zaniechania Klient ponosi odpowiedzialność.
- Usługodawca zastrzega sobie ponadto możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia usług w Sklepie Internetowym lulala.pl, w szczególności z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej, w przypadku gdy nie naruszy to praw Klienta.
- Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest Marta Dawicka działająca pod firmą LULALA Marta Dawicka z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Obrońców Westerplatte 20A/1, 80-317 Gdańsk, posiadającą numer NIP 7781334299.
- Z Administratorem można się skontaktować następujący sposób: przez e-mail: admin@lulala.pl.
- Dane osobowe Klienta będącego osobą fizyczną (lub dane osobowe osoby reprezentującej w procesie rejestracji Klienta niebędącego osobą fizyczną) przetwarzane są w celu dokonania rozliczenia transakcji z tytułu opłat za zakup Towaru oraz ewentualnego dochodzenia roszczeń z tytułu opłaty za zakup Towaru. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Klienta będącego osobą fizyczną jest realizacja umowy.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osoby reprezentującej Klienta niebędącego osobą fizyczną jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu realizacji umowy zawartej pomiędzy Administratorem a Klientem.
- Dane osobowe będą przetwarzane w trakcie trwania umowy oraz w zakresie niezbędnym do obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z umową na okres do przedawnienia roszczeń związanych z tą umową.
- Administrator przekazuje dane osobowe dostawcom, którym zleca usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. usługi IT. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z poleceniami Administratora.
- Podmiotowi danych przysługują następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych,
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo żądania sprostowania danych osobowych,
- prawo żądania usunięcia danych osobowych,
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest niezbędne w celu zawarcia umowy sprzedaży Towaru oraz rejestracji na stronie lulala.pl.
- Pozostałe prawa i obowiązki Stron
- Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz powyższych postanowień.
- Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną następuje poprzez złożenia stosownego oświadczenia drugiej Stronie, jednakże Usługodawca chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną zobowiązany jest poinformować o tym Klienta w terminie 14 dni przed planowaną datą rozwiązania umowy.
- Usługodawca ma prawo odstąpić od świadczenia Usługi w trybie natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu oraz w wyniku bezskutecznego wezwania Klienta do zaprzestania ww. naruszeń w terminie 1 dnia roboczego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
- Postanowienia przejściowe i końcowe
- Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu i zarazem zgodna z przepisami obowiązującego prawa.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu wyraźnego ich wskazania i umieszczenia na stronie lulala.pl.
- Aktualny Regulamin jest publikowany na stronie internetowej lulala.pl w sposób umożliwiający jego przechowywanie i wielokrotne odtwarzanie w zwykłym toku czynności.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 21 stycznia 2022r.